woensdag 2 september 2015

Wit met een beetje kleur

Op deze regenachtige dag wil ik een licht huis laten zien om de zomer nog enigszins vast te kunnen houden. Ik vond het huis via een online magazine/blog dat ik net ontdekte; je moet er echt eens een kijkje nemen (my domaine).

Ik vind vooral de combinatie van stof met leer, wit met zwart en een lichte etnische noot in de kleden en kussens zo mooi. Dat laatste daar blijf ik voor vallen; tijdens mijn verblijf onlangs in Amsterdam vond ik op de Noordermarkt voor een paar tientjes een prachtige Afrikaanse stof. Als je me volgt op instagram heb je hem al voorbij zien komen en van de week zal ik er een blog aan wijden. 
Heb je trouwens de inloopkast in dit huis al gezien? Met die loper ervoor? Daar droomt toch elke vrouw van en wie weet hoeveel mannen ook!
Fijne dag!















Via: mydomaine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten