dinsdag 22 september 2015

Italiaans stads appartement

De afgelopen dagen heb ik een korte pauze genomen van het bloggen; ik was een paar dagen weg en had behoefte aan spijbelen. Soms denk ik na over de zin van het bloggen en dat is voor mij vooral een archief bijhouden van huizen waar ik geïnspireerd door raak en wie weet anderen ook. Binnenkijken bij anderen vind ik het leukste wat er is;  als ik over straat loop en ik zie een huis met een leuk interieur, ik zou dolgraag aanbellen. In de woonbladen blader ik steevast door naar de binnenkijkers en op blogs klik ik de betreffende rubriek als eerste aan. 

Welnu, dit gezegd hebbende, hieronder een Italiaans appartement waar ik al eens eerder over geblogd heb. Ik ontdekte van de week deze foto's die weer net anders zijn en raakte weer onder de indruk van de grandeur van het geheel. Die erker en dat plafond! En kijk ook eens naar de "harmonicakast" naast de bank en de verlichte buffetkast. Planten geven overigens altijd sfeer aan een interieur, het is nu erg in de mode en ik begrijp niet meer hoe ik ooit een periode zonder planten heb gekund...
Ik kan thuis ook niet zonder vloerkleed en dat mis ik hier wel want de vloer oogt wat kil, hoewel andere interieurs ook weer prachtig kunnen zijn zonder kleed. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten