dinsdag 1 september 2015

Inspirerende loft in Londen

Mijn eigen huis is geen loft. Toch probeer ik mijn woonkamer wel die sfeer te geven. De witte vloer helpt enorm kan ik zeggen, ik ben er nog elke dag blij mee. Ik zet niet teveel meubels neer en zeker geen zware meubels, je kunt bij mij overal onderdoor kijken. Toch is er ook genoeg te zien en oogt het knus, net als hier. 

Deze loft is ruimtelijk en spaarzaam ingericht maar zeker niet saai. Dat komt door het gebruik van unieke stukken en accessoires. Ook het contrast tussen de industriële ramen en plafond en de klassiek ogende meubels zorgt voor een mooie spanning. De keuken is prachtig gemarkeerd door de tegelvloer die doorloopt boven het aanrecht. De badkamer, weer met andere schitterende tegels, is af te sluiten door twee openslaande deuren met glas. En wat vind je van de gekleurde ruitjes in de badkamer? 
Toch weer een droomhuis, ik heb in ieder geval volop inspiratie voor mijn eigen loft(je).














Geen opmerkingen:

Een reactie posten