donderdag 25 september 2014

Prachtig huis van blogger in Oslo

Dit huis ontdekte ik op My Scandinavian Home. Het is het huis van blogger, fotograaf, designer en kunstenaar Henriette Amlie Kalbekken. Deze 23(!) jarige heeft een, in mijn ogen, waanzinnig gevoel voor stijl. Haar blog designlykke heeft onlangs de "Blogger of the Year"  prijs gewonnen in Noorwegen.
Ik dacht dat ik leed aan verander drift als het gaat om je huis, maar Henriette kan er echt wat van. In deze "sneak peak" zie je al drie verschillende uitvoeringen van haar woonkamer. Die met de oudroze muur is het meest recent, maar de muren zijn ook al groen geweest en dus grijs (je ziet dat ze twee kleine kinderen heeft).

Mocht je, net als ik, smullen van deze foto's (die ze zelf maakt), klik dan hier.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten