donderdag 4 september 2014

Mooie designklassiekers in wit huis


Soms zou ik mijn huis helemaal wit willen schilderen, ook de houten vloer,  en het inrichten met witte banken, veel kussens, een paar prachtige kleden en dat is het dan zo ongeveer. Leeg en rustig. En met een zomerse uitstraling, waardoor ik in de winter alles waarschijnlijk weer helemaal anders zou willen doen. Niemand wispelturiger dan ik en dus is het goedkoper om regelmatig wat te wisselen met accessoires, kussens en wat te schuiven met meubels.
Dit witte huis doet mij weer twijfelen. Ik hou erg van vintage designklassiekers, die volop aanwezig zijn in dit huis, en ze komen zo mooi uit tegen al dat wit!
Ik mis alleen wel een warm kleed in de woonkamer, ik zou hier kiezen voor een wolwitte Beni Ouarain berber, zoals op de laatste foto te zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten