donderdag 26 mei 2016

Mijn droomhuis voor vandaag: Artilleriet Studio

Hoera, de zon gaat vandaag weer schijnen!
 Ook ontdekte ik vanmorgen weer een huis waar ik zo in zou trekken, alleen; het ìs geen huis maar een door Artilleriet Studio ingerichte showroom. En ik ben volkomen verliefd....die Beni Ouarain vloerkleden, die kunstwand, dat (koperen?) bureau met die Pipistrello lamp erop (via Flinders ) en ik zie ook mijn eigen Snoopy lamp verdekt opgesteld staan. Zo'n roze fluwelen fauteuiltje met franjes zag ik enige weken geleden voor 30 euro bij de kringloop staan, in perfecte staat. Ik twijfelde toen maar nu ik het in zo'n omgeving zie staan heb ik toch wel spijt.
Ik krijg in ieder geval veel zin om mijn eigen woonkamer weer een beetje om te gooien...
Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten