zondag 13 maart 2016

Bij mij thuis: blauw

Hoera, ik durf kleur! En wel blauw, wat ik combineer met hier en daar wat vergrijsd roze en een beetje groen. Het duurde even voor ik de blauwe muur ook echt vond passen bij de rest van de woonkamer. Ik begon met zwart/witte kussens op de bank, maar dat bleek al snel te hard, vervolgens kwam mijn Afrikaanse stof tevoorschijn en dat vond ik na een week weer te zwaar. Hieronder zie je het eindresultaat en dit geeft de juiste ietwat mistige sfeer waardoor het blauw niet teveel op zichzelf blijft staan in de ruimte, maar mooi blend. De geweldige poster kocht ik in het Rijksmuseum in Amsterdam op de tentoonstelling Catwalk, samengesteld door Erwin Olaf die ook de foto heeft gemaakt.

Wanneer je nieuwsgierig bent naar de zwart/witte en de Afrika sfeer klik dan hier voor mijn instagram account. Wel even scrollen door de foto's...;-)
Fijne zondag!





Foto's: Mirjam Oomen / Coffee in the Sun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten