donderdag 25 juni 2015

Het zit hem in de details

Wanneer ik de nieuwe vtwonen gelezen heb surf ik meestal nog even naar de site voor de extra foto's bij de binnenkijkers.  Vaak bekijk ik er dan ook nog wat oude binnenkijkers en daarbij stuitte ik op dit appartement in Amsterdam. Bewoner is Mara Grimm, culinair journalist. Toentertijd viel het huis me al op door de vele persoonlijke en originele details. 

Allereerst de kunst aan de muur; aan de andere kant boven de bank hangt het ook vol, maar zo dat het toch rustig en overzichtelijk oogt. Op de tweede foto in haar werkkamer heeft Mara de muur behangen met menu's uit restaurants. De prachtig groen geverfde deuren in de keuken, de tegels in diezelfde keuken, een stapel boeken op een Piet Hein Eek krukje... 
Mocht je het hele kleurrijke huis willen zien dan kun je dit vinden in de vtwonen van maart 2013. Als je die nog hebt tenminste.....ik natuurlijk wel, als woonfreak.







Via: VT wonen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten