donderdag 21 mei 2015

Mijn droomhuis voor vandaag: verbouwde boerderij van ontwerpersduo in Friesland

Vandaag droom ik van deze verbouwde boerderij in Friesland; ik zou er zo in willen trekken. De bewoners zijn interieurarchitecten en hebben samen een ontwerpstudio: Studio Ina Matt. Ik vind de combinatie van industrieel (de vloer) en het authentiek landelijke van de boerderij (de balken) heel mooi. Ook de inrichting; het kleurgebruik, wel kleur maar niet teveel en hier en daar wat design gecombineerd met prachtige kleden en kunst, echt petje af! De bank van Kho Liang via Artifort is een juweeltje net als de Diamond Chair van Harry Bertoia
Ina en Matt; als jullie met vakantie gaan....ik pas wel op het huis!







Via: Bo-Bedre

1 opmerking:

  1. En als jij niet kunt dan bied ik me wel aan hoor... wat een beauty...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen