zondag 3 mei 2015

Bij mij thuis: stolpen en hipsters

Dit weekend lees ik in alle kranten iets dat ik zelf eigenlijk ook al geconstateerd had; mensen zijn "hipster moe". Niemand weet precies wat of wie de hipster is, maar de mannelijke variant heeft in de beleving van veel mensen een baard, driedelig pak danwel een houthakkershemd, veel tatoeages en een huis vol perzische tapijtjes en stolpen met dode dieren erin.
Beetje muf eigenlijk, ik heb het al eens eerder gezegd.
De stolp heeft inmiddels de Hema bereikt en dat zegt genoeg.....mainstream. Toch vind ik hem nog steeds leuk en kan hij ook fris ogen; er mogen ook andere voorwerpen in dan vlinders, schedels of vogels. Denk eens aan gekke poppetjes (zie onder) of aan bijvoorbeeld een stapel antieke koffiekopjes.




Foto's: Coffee in the Sun / Mirjam Oomen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten