zondag 8 februari 2015

Bij mij thuis: bloemen en meer kleur


Meestal heb ik bloemen in huis. Ik ben blij met een bosje tulpen of anemoontjes en het meest blij word ik van een grote vaas met een paar verschillende bloemen. Zonder groen ertussen omdat ik vind dat de verschillende vormen en kleuren van de bloemen zo het beste uitkomen, elke bloem krijgt de aandacht die hij verdiend. 
Bij de plaatselijke bloemenwinkel sta ik als een kind in een snoepwinkel dat niet kan kiezen. Gelukkig verkopen zij alle bloemen per stuk, zodat ik er, al naar gelang mijn  budget, 1, 3 of meer kan kiezen. Het hoeft dus ook niet duur te zijn. Hier en daar vul ik een boeket overigens aan met een van mijn, in de loop der jaren verzamelde kunstbloemen....zie jij welke??

Als het voorjaar nadert krijg ik weer zin in kleur in huis. Dat kun je hier al zien, maar daarover volgende week meer.






Foto's: Mirjam Oomen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten