zondag 28 augustus 2016

Etaleren bij de kringloop

De hele zomer zit ik al tegen de laatste opdracht van mijn opleiding binnenhuisarchitectuur aan te hikken.  En echt; de betekenis van de laatste loodjes is me nog nooit zo pijnlijk duidelijk geworden. Ondertussen heb ik me een poosje geleden als vrijwilliger aangemeld bij de kringloop om ervaring op te doen in etaleren en inrichten van een winkel. En dat is moeilijker dan ik dacht! 
Want je moet het doen met de spullen die dagelijks binnenkomen en ik als blasé consument vind bijna niets echt mooi. Vooral met de meubels die binnenkomen moet ik alle creativiteit die ik in me heb gebruiken om er iets van te maken.......en dan wordt het soms onder je handen verkocht en kun je opnieuw beginnen. Maar ik vind het zo leuk om te doen; ik blij en mijn lief blij want thuis blijft alles even heel rustig op zijn plekje staan.

Hieronder zie je wat hoekjes met accessoires die ik van de week heb ingericht....en zeg nou zelf....de Bijenkorf verbleekt hier toch bij ;-)








Foto's Mirjam Oomen met de IPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten