donderdag 30 juni 2016

Een keuken om in te leven

Soms word ik helemaal blij van een huis als alleen de keuken me al aanspreekt. Je zou zeggen: zo bijzonder is deze keuken toch niet...en dat klopt ook wel. Maar een keuken hoeft van mij niet superstrak en gelikt te zijn; ik hou van keukens waarin geleefd wordt. Bij mij thuis zitten we ook voornamelijk in de keuken, mijn lief gebruikt hem zelfs als werkplek. Dat laatste geeft mij soms wel enige frustratie omdat overal en altijd spullen rondslingeren. Gelukkig ben ik hierin de enige en zitten onze vrienden er niet mee om tussen de, door mij netjes opgestapelde, boeken en papieren te eten.

In deze keuken ben ik verliefd op de granieten vloer, de combinatie van roestvrij staal met marmer, het rek met serviesgoed en de tafel met de verschillende stoelen er omheen. Maar kijk ook eens naar de prachtige vloer in de woonkamer.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten