dinsdag 26 januari 2016

Bloggers podium: my day with

Zwitserland.....op het gebied van wonen en interieur hoor ik nooit iets uit Zwitserland. Of ligt dat aan mij? Toch stuitte ik een poosje geleden op een Zwitserse blog; My Day With. Ik heb er onlangs een geweldig huis uit laten zien ( hier ) en ben de blog eens wat beter gaan bekijken.
En ik ben aangenaam verrast; inspirerende interviews met veelal creatieven worden ondersteund door foto's van hun huizen en werkplekken. Niet vernieuwend, want er zijn diverse blogs die dit doen, maar wel leuk.

 Hieronder zie je het huis van Mia, interieur architect in Zurich. Niet spectaculair ingericht, maar wat er staat heeft ze met zorg uitgekozen. De keuken is klein en eenvoudig, maar met een mooi ingelijste zwart/wit foto krijgt zelfs eenvoud allure. De antieke eettafel vind ik prachtig, zeker als je hem zoals Mia combineert met witte designstoeltjes. De bank is overigens verkrijgbaar via Loods5
Mocht je nieuwsgierig zijn naar het verhaal van Mia, dan kun je dat hier lezen, in het Frans en gelukkig ook in het Engels.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten