dinsdag 6 oktober 2015

Scandinavisch minimalisme is uit

Het is officieel: Scandinavisch minimalisme is uit en kleur is in. Ook mag je je verzamelingen voortaan gewoon weer laten zien. Gelukkig komt de interieur politie niet aan de deur, of nog erger; bij je binnenkijken, en mag je gewoon lekker zelf weten wat je mooi vindt. En ik vind onderstaand appartement (in Scandinavië ja!) mooi. Niet dat het me ooit zo zal lukken (teveel verzamelingen) of dat ik het ook echt wil (beetje saai in het dagelijks leven?), maar van het kijken naar de foto's kom ik wel tot rust. Toch probeer ik -juist nu verzamelen "mag"- thuis al een tijdje te ontspullen.
Misschien komt dat door mijn witgelakte vloer, die nodigt uit tot sereniteit. Als minimalisme weer "in" is zet ik denk ik al mijn verzamelingen weer neer en schuur ik mijn vloer weer kaal.
Fijne avond!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten