woensdag 26 augustus 2015

Puzzelen op de indeling

Meestal snap ik, door goed de foto's te bestuderen hoe een huis ongeveer in elkaar zit. Bij dit huis moest ik wel heel lang kijken, want ik wil het dan toch weten. Maar op de eerste foto zie je denk ik een speelhoek/leeshoek in het keukengedeelte; de vloer komt overeen. En de woonkamer bestaat uit een werkgedeelte (met het gestreepte kleed) en een eethoek (met het wieber kleed, beide kleden via Ikea). De kamer met de geblokte vloer moet een hal of speelkamer zijn, gelukkig, ik ben eruit!

Leuk sfeertje overigens, het zwart/wit gecombineerd met hout en vintage designvondsten. Niet te netjes, een beetje kleur hier en daar. Prachtige badkamer ook! Ik mis wel een lekkere bank overigens, maar wie weet staat die gewoon niet op de foto....







Via: purodeco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten