donderdag 23 april 2015

Mijn droomhuis van vandaag

Vandaag raakte ik geïnspireerd door dit zomers ingerichte huis in wit, grijs en zwart met een toefje kleur in de kussens op de bank. Verliefd ben ik op de zomerse sfeer in het huis (met twee woonkamers!), op de eettafel met witte mier stoelen van Arne Jacobsen, en op de witte stoelen van Eero Saarinen via Knoll.

Ik kan heel lang naar de foto's van de eetkamer kijken, bestuderen wat de bewoners op de muren hebben hangen, jaloers zijn op de laatjeskast, de schoorsteen en op genoeg ruimte hebben voor een bank in je eetkamer; trouwens....wie heeft er nu een eetkamer?! Ik heb wel een eetkeuken met net genoeg ruimte voor een tafel met 6 stoelen en een rek met troep. Maar met het mooiste uitzicht van de wereld, dat dan weer wel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten