zondag 8 maart 2015

Bij mij thuis: de schouw (die toen nog wit was)

Onze schouw is (was) wit en dat is hij al een poosje. Hij heeft al verschillende kleuren gehad, waaronder geel. Vroeger zat er een alles brandertje in (een salamander), maar die is helaas al jaren ter ziele, wie weet komt er ooit een nieuwe.
De schouw is, samen met het dressoir, mijn favoriete plek om mijn stillevens neer te zetten. De stolp op de eerste foto is van mijn lief en vond hij ergens achter een paar dozen op zolder met gedroogde plant en al. Op dit moment weer heel hip.
Nu ik deze foto's zie vind ik de schouw wit heel mooi maar hij springt er niet echt uit. Aangezien ik momenteel wat tijd over heb heb ik toch maar weer een kwast gepakt. Het resultaat zie je volgende week.
Fijne zonnige zondag!






Foto's: Mirjam Oomen / Coffee in the Sun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten