donderdag 2 oktober 2014

Ingo Maurer in zwart / wit.

Door het kijken naar deze plaatjes krijg ik steeds meer energie om mijn eigen huis aan te gaan pakken. Niet dat het zo wit wordt hoor, maar wel een stuk lichter, en dan met name de vloer. Het stikt in dit huis ook weer van de prachtige design klassiekers. Ik ga ze nu niet allemaal noemen, maar een wil ik er wel even uithalen, de lamp Zettel Van Ingo Maurer. De "kroonluchter" met de papiertjes eraan. Het is geen echte design klassieker maar wel uniek design in zijn soort. Je moet ervan houden (en dat doe ik!) en een grote ruimte hebben ( en die heb ik niet), maar dan heb je ook wat.
Meer informatie? Klik hier.








2 opmerkingen:

  1. Veel wit en toch warm! Dat voelt goed. En dan het dakterras, wat een verassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat terras krijgt inderdaad bonuspunten!

    BeantwoordenVerwijderen